Comunicate de presă Comunicate de presă

Înapoi

Colecțiile românești din domeniul pielărie-marochinărie pentru sezonul primăvară-vară 2019, promovate la Milano, alături de producători mondiali de top

COMUNICAT DE PRESĂ

 

Unsprezece societăţi româneşti din domeniul pielărie-marochinărie îşi prezintă, în perioada 14-19 septembrie 2018, la Milano, colecţiile pentru sezonul primăvară - vară 2019, în cadrul târgurilor internaţionale MICAM (ediția 86 a salonului internațional lider în domeniul încălțămintei) și MIPEL (ediția 114 a salonului internațional în domeniul marochinăriei).

 

La ediţia de toamnă din acest an a MICAM, au prezentat colecţiile de încălțăminte de lux și diverse produse de marochinărie societățile ANGELA INTERNATIONAL SRL cu brand-ul Papucei, TIMO PRO CONSULTING SRL și PESTOS PRODUCTION SRL. Alături de acestea, a fost prezentă, de data aceasta individual, societatea Greve SRL, care a participat la ediția din februarie 2018, prin Programului național de promovare a exportului.

 

Cele mai recente colecţii de genţi şi accesorii din piele au fost prezentate, în cadrul MIPEL, de societățile COM IMPEX DALIN SRL, cu brand-ul Anna Fellini, WILD INGA SRL, FABRICA 76 DALVINI SRL, STEFFIE DESIGN SRL, INTERNATIONAL DESIGN FASHION SRL, LEATHER PROJECT SRL, cu brand-ul Maestoso, RADU DESIGN SRL, cu brand-ul Otilia Flonta și FEMME DESIGN SRL. 

 

Producătorii români au fost prezenţi la cele două evenimente alături de creatori şi producători internaţionali consacraţi în domeniul încălțămintei și marochinăriei: Fratelli Rossetti, Paciotti, Bruno Magli, Ermanno Scervino, Pollini, Moreschi şi alţii. 

 

Standurile româneşti au fost vizitate de către Consulul General al României la Milano, Adrian Georgescu, alături de reprezentanţi ai Biroului de Promovare Comercial – Economică Milano, care au stat de vorbă cu firmele participante, convenind asupra faptului că internaționalizarea companiilor românești este una dintre principalele pârghii competitive pentru favorizarea creșterii sistemului economic românesc.

 

Obiectivele principale ale participării românești la târgul de la Milano au fost promovarea potențialului creator al firmelor de profil pielărie-marochinărie, al mărcilor și colecțiilor proprii, crearea de noi punți de legătură cu retailerii de pe piețele internaționale și consolidarea relațiilor comerciale și de parteneriat existente, cu efecte benefice asupra extinderii și modernizării gamei de produse.

 

Statutul de lider al acestor două târguri este confirmat de numărul mare al participanţilor: la MICAM, peste 1.400 de expozanți din 30 de țări și circa 45.000 de vizitatori din 130 de națiuni, iar la MIPEL, peste 300 expozanţi și 12.000 de vizitatori.

 

Evenimentul, organizat de Assocalzaturifici și Assopellettieri (federațiile patronale de profil), trasează tendinţele din domeniul încălţămintei și marochinăriei care vor impune trendul în showroom-urile internaționale.

 

Participarea firmelor românești la evenimentul expozițional a fost organizată de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, în colaborare Federația Patronală „Sfera Factor", în cadrul Programului național de promovare a exportului, cu finanțare parțială de la bugetul de stat, coordonat în parteneriat public - privat prin Consiliul de Export.


 


Biroul de Presă
Ministerul pentru Mediul de Afaceri, 
Comerț și Antreprenoriat