Comunicate de presă Comunicate de presă

Înapoi

Participare românească la târgul Biofach Nürnberg

INFORMARE DE PRESĂ

 

România participă cu pavilion național la unul dintre cele mai notabile târguri internaționale destinate produselor alimentare bio, BIOFACH Nürnberg.

 

Pe parcursul celor 4 zile de expoziție, 14-17 februarie 2018, firmele românești expun o gamă variată de produse bio, începând cu fructe congelate și/sau uscate, continuând cu miere de diverse sortimente,  cașcaval, atât simplu cât și cu diverse arome naturale și terminând cu carne refrigerată. Sunt așteptați cca. 50.000 de vizitatori.

 

Alături de târgul dedicat produselor cosmetice bio - VIVANESS, BIOFACH reunește în acest an un număr de 3.218 expozanți din 93 de țări, printre care şi cele 8 firme românești, care expun, pe o suprafaţă de 142 mp, în pavilionul național: Apiprodex S.R.L., Bio Carpathia Cooperativa Agricola, Dry Fruits Transilvania S.R.L., Ecofruct S.R.L., Placerea Naturii S.R.L., Primagra S.R.L., Producție Milkcom S.R.L. şi Regiu Plant S.R.L.

 

Participarea României a fost organizată de către Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, în parteneriat cu Asociația operatorilor din agricultura ecologică BIOROMÂNIA și Asociația Pentru Promovarea Alimentului Românesc (APAR), în cadrul Programului de Promovare a Exportului (PPE), cu finanțare de la bugetul de stat.

 

*  *  *  *

Alimentația bio este o preocupare a factorilor de decizie la nivel guvernamental, mărturie fiind participarea la deschiderea oficială a târgului a ministrului pentru interne, construcție și transport din landul Bavaria, în numele prim-ministrului bavarez și a secretarilor de stat din mai multe țări ce au standuri în cadrul târgului.

 

BIOFACH Nürnberg este unul dintre cele mai importante târguri de nivel internațional, specializat pe produse alimentare bio/organice, dedicat specialiștilor din domeniu, cu impact major, atât pentru afaceri, cât şi pentru networking şi oportunităţi de poziționare. Este singurul eveniment de acest gen unde, în acelaşi loc, se pot întâlni clienţii, furnizorii, partenerii şi potenţialii clienţi. În fiecare an, expoziția reunește reprezentanți din politică, asociații, ONG-uri, VIP-uri și alte persoane de interes public pentru a discuta aspecte legate de viitorul pieței, folosind platforma comună oferită de eveniment cu scopul de a modela viitorului.

 

 

Biroul de Presă al Ministerului pentru

Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat