Comunicate de presă Comunicate de presă

Înapoi

Participare românească la târgul internațional “MQ Vienna Fashion Week” - Viena, 10-16 Septembrie 2018

INFORMARE DE PRESĂ

 

 

Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, în parteneriat public-privat cu structura asociativă - Future in Textiles (FIT), susține financiar pentru prima dată, prin Programul de Promovare a Exporturilor 2018, participarea a şapte firme românești la târgul internaţional "MQ Vienna Fashion Week", desfăşurat în perioada 10-16 septembrie a.c. la Viena, în cadrul Săptămânii modei. 

 

"MQ Vienna Fashion Week", cel mai cunoscut şi apreciat internaţional eveniment din industria modei austriece, ajuns ȋn acest an la a 10-a ediţie, aduce la MuseumsQuartier ȋn Viena designeri austrieci şi internaţionali, care transformă capitala austriacă pentru o săptămână ȋntr-o scenă internațională a modei, tendințelor și stilului de viață sofisticat.

 

ANDREEA TINCU SRL, EXCLUSIV COMP SRL, MAISON CHOUCHOU SRL-D, MUSETTE EXIM SRL, MD FASHION LAB SRL, PASSION BY DENISA SRL şi GOLDEN EAGLE IMPEX SRL îşi expun colecţiile la ediţia din acest an a evenimentului sub brandul "Romanian Designers and Companies", alături de alţi 70 creatori de modă, bijuterii, ȋncălţăminte şi marochinărie, în standurile special amenajate şi ȋn cadrul unor spectacole de modă. Pe lîngă cele şapte, mai sunt prezente la târg şi firmele designerilor Smaranda Almăşan, Mihaela Glăvan şi Vali Ciobanu. 

 

De altfel, prezența românească este deja o constantă a săptămânii modei vieneze, colecțiile designerilor Irina Schrotter, Mihaela Glăvan, Cristina Bâtlan, Smaranda Almăşan, Vali Ciobanu fiind prezente şi ȋn ediţiile aniilor trecuţi. Pentru brandurile româneşti deja prezente la Viena, evenimentul este un bun moment să-și consolideze poziția sub cupola "Romanian Designers and Companies" și să aplice o strategie bine elaborată de câștigare a unei cote de piață cât mai consistente.

 

Creșterea explozivă a industriei luxului a făcut ca designul vestimentar să fie tot mai apreciat şi căutat pe piaţa austriacă.

 

Creatorii de modă şi artiștii, specialiştii şi bloggerii din industria modei, reprezentanţii magazinelor de profil, fanii ȋnrăiţi ai modei, dar şi novicii s-au reunit la Viena pentru prezentări de modă, zone individuale de expunere a colecţiilor, cu posibilitate de vânzare directă a produselor către vizitatori, pop-up store, precum şi în cadrul evenimentelor de networking. Un număr de peste 10.000 vizitatori sunt aşteptaţi la standul fiecărui designer participant, organizatorii tipărind un număr de 20.000 de flyere şi 10.000 de cataloage de prezentare a acestora.

 

Participarea la evenimentul de la Viena şi întâlnirea cu reprezentanţii industriei de fashion, stilişti, bloggeri, consumatori finali le oferă designerilor români oportunitatea lansării şi creșterii vizibilității pe o piaţă internaţională, promovarea brandului şi a numelui creatorului, contactul direct cu partenerii străini, cunoaşterea concurenţei şi a celor mai noi tendinţe din domeniu. O amplă promovare ȋn presa scrisă, TV şi mediul on-line, a fost realizată de organizatori atât ȋnainte, cât şi pe parcursul desfăşurării evenimentului, prin intermediul celor peste 30 de parteneri media. Firmele româneşti beneficiază, de asemenea, de materiale promoționale ȋn format tipărit, video, suveniruri inscripţionate, editate și diseminate cu susținerea MMACA şi a BPCE Viena.

 

 

Biroul de Presă al Ministerului

 pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat