Comunicate de presă Comunicate de presă

Înapoi

România prezentă la Paris Fashion Week

COMUNICAT DE PRESĂ

Designeri români de top au reprezentat România la cel mai important eveniment internațional în domeniul designului vestimentar, marochinăriei și accesoriilor pentru evenimente - Paris Fashion Week, care s-a desfășurat în perioada 27 februarie – 5 martie în Paris, Franța.

Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, prin Programul de promovare a exportului, cu finanțare de la bugetul de stat, a organizat, pentru participarea românească la acest circuit al modei, două evenimente, și anume:

  • misiunea economică, organizată în parteneriat cu  Federația Română de Design Vestimentar şi Accesorii, la care au participat 8 companii de profil.
  • pavilionul național în cadrul târgului internațional Paris Fashion Week, în parteneriat cu Asociația ROMANIAN CREATIVE FASHION (ARCF) unde au expus 20 de companii din domeniu.

Companiile românești, prezente la circuitul Paris Fashion Week au expus, pe o suprafață totală de 198 mp, în locaţii premium din centrul capitalei franceze: Hotel Ritz Paris, Jardin de Tuileries, Carrousel du Louvre, The Westin Paris-Vendôme, 7 Av. Des Champs Elysees, cele mai recente creaţii, alături de creatori și producători internaționali de elită din domeniu și au susținut o  prezentare de modă organizată de Ambasada României la Paris, în data de 28 februarie a.c.

Evenimentul, care s-a bucurat de prezența creatorilor Cătălin Botezatu, Clara Rotescu şi Andreea Altay, a fost deschis de Ambasadorul României la Paris, E.S. Luca Niculescu, și s-a bucurat de participarea a peste 220 de invitați - reprezentanți ai firmelor franceze specializate în importul de îmbrăcăminte şi accesorii, corpului diplomatic acreditat la Paris, oameni de afaceri, presă.

Creatorii români au avut întâlniri cu firme de distribuție din Franța, Italia, Marea Britanie, ţările scandinave, creându-se reale posibilități pentru creșterea exporturilor pe această piață, dar şi pentru identificarea unor noi oportunități de atragere de investiții în România.

La recunoașterea internațională a mărcilor și produselor românești a contribuit atât participarea companiilor de profil la evenimente de genul "Paris Fashion Week", cât și promovarea prin programe specializate, conform Strategiei Naționale de Export, care recomandă România ca producător important pe plan internațional.

 

Biroul de presă al Ministerului

pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat