IMM – Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat
Image default
MMACA Programul de internaționalizare 2018

Colaborări internaţionale importante pentru firma românească ICPE ACTEL

„Am aflat despre programul de internaționalizare de pe site-ul MMACA, pe care îl urmăream în special pentru a aplica la programul de microindustrializare. Am participat la ambele ediții ale programului. Și în 2017 şi în 2018”, au declarat reprezentanţii firmei Icpe Actel.

În anul 2017 compania a participat, în luna noiembrie, prin Programul de internaţionalizare, la târgul Industrial Electronics& Drives Saint Petersburg, unde a demarat discuții de ofertare a unui echipament de acționare electrică şi automatizare pentru o platforma de foraj marin pentru o companie din Azerbaidjan.

În anul 2018, compania a participat, prin Programul de internaţionalizare la târgul Tech Industry Riga, desfăşurat în perioada 29 noiembrie – 1 decembrie a.c.

Prin participarea la aceste târguri, „ne-am propus mai multe obiective, printre care identificarea de noi clienți şi de noi piețe pentru produsele noastre, dar şi prospectarea acestora, în special piața ţărilor baltice şi piața rusă, promovarea firmei şi a produselor noastre, demersuri care ne vor ajuta în cunoașterea mai bună a concurenţei noastre.”

Pe lângă participarea la târguri, firma Icpe Actel a realizat, prin intermediul Programului de internaționalizare, multe alte obiective, importante pentru activitatea de promovare: un site nou, modern, adaptat pentru tableta/mobil, materiale publicitare, organizarea unui curs pentru angajați, specializat pe vânzări pe piețe externe, susținut de o firma leader de piața în domeniu.

„Apreciem foarte mult programul de internaționalizare, program care a ajutat compania noastră să se promoveze pe piața externă, sa inițializeze contacte cu beneficiari si furnizori externi, sa prospecteze piețe noi şi, astfel, să-şi adapteze oferta la condițiile pieței externe. IMM-urile nu au o putere financiară mare şi fără acest tip de sprijin ar găsi cu greu resursele pentru activitățile de promovare a exporturilor. Sperăm că aceste programe să continue, să se dezvolte şi să asigure o mai mare prezenţă a firmelor românești pe piețele străine. De asemenea, apreciem relațiile bune de colaborare şi comunicare cu reprezentanții MMACA, precum şi reducerea birocrației din anul 2018 faţă de 2017”, au declarat reprezentanții firmei.

 

Articole asemanatoare

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor.. Accept Nu accept

Politica de confidențialitate
Skip to content