IMM – Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat
Image default
Comunicate de presă MMACA

Soluții de top, identificate de antreprenorii români la Festivalul Internațional al Creativității – Cannes Lions

 

COMUNICAT DE PRESĂ

 

Şapte companii româneşti din domeniile comunicare, marketing, media, PR, social media, digital au prospectat, în perioada 17-21 iunie 2019, piaţa internaţională din domeniul industriei publicitare și creativității.

România a participat, în premieră, la cea de-a 65-a ediție a Festivalului Internațional al Creativității – Cannes Lions, cel mai important eveniment mondial al industriei publicitare. Festivalul este unic atât prin modul de organizare și oportunitățile de networking oferite, cât şi datorită prezentării celor mai creative proiecte, “game-changers” ai industriei de profil.

Antreprenorii români au avut posibilitatea să promoveze produsele şi serviciile din publicitate, precum și soluțiile creative. De asemenea, pe parcursul celor cinci zile ale evenimentului, au avut oportunitatea de a crește vizibilitatea companiilor românești pe piața internațională, de a identifica noi clienți, dar şi de a observa cerințele piețelor țintă. Au aflat ultimele tendințe și tehnologii folosite, la nivel internațional, în publicitate, de la echipamente VR și AR la academii de influenceri, de la tehnologii de mapare a suprafețelor la motoare de recunoaștere și indexare bazate pe Inteligență Artificială etc.

În cadrul discuțiilor de la standul României, firmele prezente și-au exprimat dorința de a  participa și în anii următori, atât la acest eveniment, cât și la alte evenimente internaționale care au ca scop principal promovarea industriilor creative.

Companiile românești au prezentat la Cannes Lions mostre de campanii publicitare de succes și oferte de ultimă oră în domeniul tehnologic, cum ar fi echipamente de integrare AR/VR, echipamente de captare și interpretare a mișcării, care au făcut din standul național una dintre atracțiile Festivalului. Printre vizitatorii acestuia s-au numărat reprezentanți ai unora dintre cei mai importanți actori din domeniu: Facebook, Blizzard Entertainment, Microsoft, P&G, Unity etc.

Prezenţa românească la evenimentul expoziţional Cannes Lions a fost organizată de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț şi Antreprenoriat, în colaborare cu Federația Patronatelor din Industriile Creative – FEPIC, prin Programul de promovare a exportului şi a avut o finanţare de 486.000 lei (fără TVA). Companiile româneşti au expus în standul național, pe o suprafață de 30 mp sub marca RoCreativity.

Cele șapte firme participante la târg, reunite sub marca RoCreativity: Creative VR AR Studio S.R.L., Godmother S.R.L., Heraldist S.R.L., L2 S.R.L., Le Squad S.R.L.,  Retina Film Production S.R.L., și Wondermarks S.R.L.

***

Festivalul Internațional al Creativității – Cannes Lions este cel mai important eveniment al industriei de publicitate, la care își dau întâlnire, anual, peste 15.000 de participanți din întreaga lume. Pe o suprafață de peste 40.000 de mp, circa 5.300 de companii din peste 100 țări au concurat pentru a-și promova producțiile și serviciile.

O mare parte din programul Festivalului a fost dedicată prezentării de producții și pachete de servicii din industria mondială a publicității, de ultimă generație.

 

Biroul de presă al Ministerului pentru

Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat

 

Articole asemanatoare

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor.. Accept Nu accept

Politica de confidențialitate
Skip to content